نقد و بررسی سریال تایلندی پیشگویی عشق از مون شاین| Payakorn Sorn Ruk
دانلود پروژه های ترجمه ی تیم نقد کره
[ ]
نقد و بررسی سریال تایلندی پیشگویی عشق از مون شاین| Payakorn Sorn Ruk
نظرات

 

نقد و بررسی سریال تایلندی پیشگویی عشق

اسم داستان دقیقا تم داستان رو نشون می ده. رزیتا با یه تصادف به کما می ره و وقتی به هوش میاد متوجه می شه با لمس گل های رز می تونه آینده ی افراد رو پیش بینی کنه.

حالا در یک مراسم کاملا رسمی قرار می شه آینده ی پنج نفر رو پیشگویی کنه. داستان در ادامه به روند زندگی این افراد و خطراتی که رزیتا درگیرش شده می پردازده.

اول از همه بگم اصلا قصد نداشتم نقدو بررسی این سریال رو بنویسم به قدری به نظرم ضعیف بود که واقعا حرفی برای گفتن نداشت اما بهتر دیدم نقد سریالهای منفی رو هم بنویسیم تا بچه ها استفاده کنن.

روند سریال:

رزیتا پنج سال پیش آینده ی بازیگر معروفی به اسم  تیروت رو پیش بینی کرده بود. این پیش بینی که تقریبا واقعی از آب در اومده باعث شده تیروت از رز متنفر بشه اما وقتی دقیقا تو روز افتتاحیه رز آینده ی تیروت و چهار نفر دیگه رو پیش بینی می کنه اونوقته که نمی تونه از رزیتا فاصله بگیره. رزیتا دقیقا از همون لحظه ی پیش بینی دچار مشکلات و حمله های زیادی می شه و تیروت هر بار به نحوی رز رو نجات می ده و همین باعث عشق بین این دو می شه.

بیننده با رزیتا جلو می ره تا ببینه باعث و بانی این حمله های خشونت بار کیه و در آخر معمای نچندان پیچیده ی داستان حل می شه.

بازیگرها

اول از همه جوجه کرکیمون یا جیمز

 خدایی بازی این پسر حرف نداره. برام جالبه بر خلاف جذابیت های بی نهایت بازیگرهای مرد سایر کشورها، تایلندی ها مردهای زیاد جذابی ندارن اما اونقدر قشنگ بازی می کنن که ناخواسته به چشم جذاب میان.

بازیگر مقابل

متاسفانه به هیچ عنوان نه از بازی، نه از استایل و نه از عاشقانه هاش راضی نبودم. یکی ازدلایلی که از سریال دلزده بودم همین خانم بود با اون چشم های گرد و گشاد و صورت ورم کرده هیچ حسی به من نمی داد. قبلا تو سریال تلنگر عشق خیلی بهتر بود یا شاید هم این مشکلاتش به چشم من نیومده بود اینجا دلم به حال جیمز می سوخت که با این کوفته خانم باید رل می زد.

نکات مثبت

 چیز زیادی به چشمم نیومد تا یه حدی معمای داستان بد نبود اما واقعا اونقدر پر کشش نبود که بخوام به خاطرش جلو برم. از نظر آسیب های اجتماعی ت.. ج.ا..وز و قتل و باندهای قاچاق انسان سریال پر مغزی بود اینکه حتی در سطح رده های بالای حکومتی هم افراد کثیف می تونن حضور داشته باشن و با استفاده از نفوذشون کثافت کاری کنن می شه گفت یکی از نکات مثبت سریال بود.

اما تا دلتون بخواد نکات منفی داشت.

از روند فیلمنامه و تعقیب و گریزهای مسخره تا اینکه رز با وجود اقدام به قتل راست راست به سر کارش برمی گشت تا بازی بازیگر زن داستان و عاشقانه ی سریال.

تنها دلیل ادامه ام، نداشتن سریال درست و حسابی برای دیدن بود

انتهای داستان

کشدار، لوس و بیش از حد هپی اندینگ. واقعا سریال حرفی برای گفتن نداشت.

 

در اخر بهش نمره ی هفت رو می دم و تنها و تنها و تنها به طرفداران بازیگران سریال، پیشنهاد دیدنش رو می دم. 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

چهار شنبه 12 آذر 1399 ساعت : 1:8 | نویسنده : Moon shine
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
سلام سلام ..این وبلاگ زیر مجموعه ی وبلاگ نقدکُره بوده http://naghdkoreh.loxblog.com/ که صرفا برای قرار دادن ترجمه ی سریالهای تایلندی تهیه شده ..لطفا حتما درمورد سریالها نظر بذارید تا به بقیه برای دانلود سریالهای نا اشنای تایلندی کمک کنید .. درضمن میتونید با ادرس اینستا و تلگرام نقد کره همراه ما باشید https://t.me/naghdkoreh
منو اصلی
آخرین مطالب
مطالب پربازدید
موضوعات
آرشیو مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 50
:: کل نظرات : 0

آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 148
:: بازدید سال : 703
:: بازدید کلی : 3099
دیگر موارد